Ads

2016年1月10日 星期日

祢是我唯一靠倚 - 陳兆柱 Damon Chan

Posted By: Admin - 上午9:00





曲/詞:陳兆柱



白晝夜黑 主看顧

祢從不撒謊

在曠野中 主供應
祢從不捨棄


前行仿似盡頭 

四處萬馬千軍

患難中仍要歌頌神 
仍要仰賴 神是拯救


祢是我唯一靠倚

祢慈愛時刻把我環繞 

縱使天空都被遮蔽
但祢光輝始終不變
我尋求祢 我的氣息因有祢


山雖動搖 海雖枯竭

但祢信實永不變

訂閱陳兆柱 Damon Chan的Youtube頻道:https://www.youtube.com/user/damonfx102

About Admin

Hi, I am Hafeez Ullah Khan. A webdesigner, blogspot developer and UI designer. I am a certified Themeforest top contributor and popular at JavaScript engineers. We have a team of geeks and professinal programmers, developers work together and make unique blogger templates.

0 意見:

張貼留言

© 2015 - Designed by Templatezy | Distributed by Blogspot Templates