Ads

2016年1月10日 星期日

傾心渴慕 / 願你吸引我 - 陳兆柱 Damon Chan

Posted By: Admin - 上午8:56


曲/詞:陳兆柱

王啊 你愛情流水窩心

願等候你 進駐我園內
王啊 你聖名如膏馨香
傾心渴慕 猶似蜜蜂覓見花



(王啊) 我愛慕你 我渴慕你

你一個眼神已令我傾慕
我只想投身於你懷抱
唯獨你 我的一切
我愛慕你 求與你一生永不分離
直到天崩地陷也要緊貼你
王啊 我的心只屬你


願你吸引我 牽引我

帶我步入至聖所
用你火潔淨我 用你愛圍繞我
成為屬你的一個


訂閱陳兆柱 Damon Chan的Youtube頻道:https://www.youtube.com/user/damonfx102

About Admin

Hi, I am Hafeez Ullah Khan. A webdesigner, blogspot developer and UI designer. I am a certified Themeforest top contributor and popular at JavaScript engineers. We have a team of geeks and professinal programmers, developers work together and make unique blogger templates.

0 意見:

張貼留言

© 2015 - Designed by Templatezy | Distributed by Blogspot Templates