Ads

2016年1月10日 星期日

美麗的祢 - 陳兆柱 Damon Chan

Posted By: Admin - 上午9:15



曲詞: 陳兆柱
主唱: 林詠文
樂器: 陳天敏、鍾柏恆

看!極其榮美,
無盡愛意,充滿這麼多,
走過幾千萬里,
從未尋見有像祢一個。

我,這樣淘氣,
還被眷顧,相信可改,
主祢總不離棄, 
原來祢愛已為我敞開,

*請准我愛慕祢,請准我抱緊祢,
還未到盡期,愛是沒退避,
懸崖轉角找到祢,請准我愛慕祢, 
請准我抱緊祢,誰像祢偉大, 
榮耀裡靠近,就如跳躍的生氣。*

偉大的祢,美麗的祢。

訂閱陳兆柱 Damon Chan的Youtube頻道:https://www.youtube.com/user/damonfx102

About Admin

Hi, I am Hafeez Ullah Khan. A webdesigner, blogspot developer and UI designer. I am a certified Themeforest top contributor and popular at JavaScript engineers. We have a team of geeks and professinal programmers, developers work together and make unique blogger templates.

0 意見:

張貼留言

© 2015 - Designed by Templatezy | Distributed by Blogspot Templates