Ads

2016年1月10日 星期日

耶和華是我的牧者 - 心之頌聖樂團

Posted By: Admin - 上午10:32



耶和華是我的牧者,我必不至缺乏;
祂使我躺臥青草地,領我在可安歇水邊。
祂使我的靈魂甦醒,為自己的名引我走義路;
我雖然行過死蔭的幽谷,我也不怕遭害。

因為袮與我同在,袮杖袮竿都安慰我;
在我敵人的面前,袮為我擺設筵席。
袮用油膏了我的頭,使我的福杯滿溢;
我一生一世必有恩惠,必有恩惠慈愛隨著我;
我且要住在耶和華殿中,直到永永遠遠。

About Admin

Hi, I am Hafeez Ullah Khan. A webdesigner, blogspot developer and UI designer. I am a certified Themeforest top contributor and popular at JavaScript engineers. We have a team of geeks and professinal programmers, developers work together and make unique blogger templates.

0 意見:

張貼留言

© 2015 - Designed by Templatezy | Distributed by Blogspot Templates