Ads

2016年1月10日 星期日

願你用愛吸引我 - 香港基督徒音樂事工協會(ACM)

Posted By: Admin - 上午8:10



主唱: 鍾一諾
曲/詞: 吳秉堅 編: Adrian Chan

為我你傾出諸般尊貴飄泊四方,
為我你甘心痛苦犧牲令我釋放。
若我一天對你漸淡忘,
沒有以你作主作王,
祈求你赦免警惕把我不放。


主耶穌,親愛主耶穌,
願你用愛深深吸引我,
Woo.. 主耶穌,親愛主耶穌,
讓我被你鞭策再走過。

About Admin

Hi, I am Hafeez Ullah Khan. A webdesigner, blogspot developer and UI designer. I am a certified Themeforest top contributor and popular at JavaScript engineers. We have a team of geeks and professinal programmers, developers work together and make unique blogger templates.

0 意見:

張貼留言

© 2015 - Designed by Templatezy | Distributed by Blogspot Templates