Ads

2016年1月10日 星期日

詩篇23篇 - 有情天音樂

Posted By: Admin - 上午10:13




專輯:有情天音樂 - 渴望

作曲:唐佳君
歌詞:聖經詩篇
編曲:Collin Teo
主唱:連依涵



耶和華是我的牧者,我必不至缺乏
他使我躺臥在青草上,領我在安歇的水邊
他使我的靈魂甦醒,為自己的名引導我走義路
我雖行過死蔭的幽谷,也不怕遭害因為你與我同在



[副歌]
你的杖你的竿都安慰我
在我敵人面前,你為我擺設筵席
你用油膏了我的頭,使我福杯滿溢
我一生必有恩惠慈愛隨著我
我且要住在你殿中,直到永遠

About Admin

Hi, I am Hafeez Ullah Khan. A webdesigner, blogspot developer and UI designer. I am a certified Themeforest top contributor and popular at JavaScript engineers. We have a team of geeks and professinal programmers, developers work together and make unique blogger templates.

0 意見:

張貼留言

© 2015 - Designed by Templatezy | Distributed by Blogspot Templates